پاییزدل
به وبلاگ من خوش آمدیدلطفانظربدیدوانتقادات وپیشنهادهاتون رو برام بفرستید
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک اگرمایلید لینکم کنید با تشکر از باز دیدتان src=http://loxblog.com/temp late/setarelink.gif width=12 height=12>
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس qaderi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 29646
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



senterscrit


زیباترین زیبایی هارادر چشمان تویافتم دروجود تودرچشمان زمینی ات پاییز رادوست دارم ان روز که باتو قدم به قدم برروی برگ های زرد پاییزی قدم بر می داشتیم یادت هست هنوز وقتی یاد ان روز می افتم دلم می گیرد من هنوز غمگین وخسته ام وتونیامدی بگذار برایت بگوییم من نیز هنوز پاییز رادرکنار تو دوست دارم

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت8:56---28 ارديبهشت 1392
سلام به جنوبی های خون گرم چطوری داداش ولید وبلاگ تو هم خیلی خوبه بنظرم شاید بهتر باشه موفقیت هاتو بیشتر تو وبلاگت بیاری وبچه های کشورمون رو رو به جلو هل بزنیم ...
راستی داداشی ممنون که به وبلاگم سر زدی ...
دوبار سر بزنی باشه ...قول دادی ها
خدا پشت و پناهت=


ghasemi
ساعت19:32---27 ارديبهشت 1392
دوست عزیزوب قشنگی داری خواستی لینکم کن وخبربده تالینکت کنم
diazpam.mahtarin.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 18:43 توسط ولید |