دلتنگی
به وبلاگ من خوش آمدیدلطفانظربدیدوانتقادات وپیشنهادهاتون رو برام بفرستید
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک اگرمایلید لینکم کنید با تشکر از باز دیدتان src=http://loxblog.com/temp late/setarelink.gif width=12 height=12>
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس qaderi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 29631
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



senterscrit


من امشب دلم گرفته است دلم به اندازه تمام سال های گذشته سال های دوری از تو دلم به اندازه همه دلتنگی های دنیا گرفته است اما افسوس که دلتنگی های من گفتنی نیست بی تو جاده بی معناست بی تو اسمان دیگر ابی نیست نازنین زمین ناهموار است دیگر ستاره ای دراسمان وجود ندارد من دلم سال هاست که گرفته است بر روی سکوی غم دستانم را میان سر گرفته ام وبه این می اندیشم که چگونه می شود روزی دوباره تو را در همان عصر پاییزی ببینم و هنوز بعد از سال ها منتظر امدن توام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در جمعه 27 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 19:14 توسط ولید |